fredag 17 augusti 2007

Hur ska jag göra i helgen?

Jag har sen länge bestämt mig för vilka åtta minuter jag ska köra på Festivalen på Norra Brunn. Har haft hela sommaren på mig att räkna ut vad som är roligt och som jag dessutom känner för att köra. Jag räknar med att det går bra. Jag är nästan säker. 2 av 2 på festivalen har gått bra.

Sen kommer knäckfrågan. Ska jag då dra till Big Ben på söndag och förstöra mitt lättrubbade ståuppsjälvförtroende? Betänk att ett utsålt MACK på Ribersborgs kallbadhus väntar på tisdag den 21/8. Svårt.

Det är så kul med dom få kommentarer man får. Den som kommenterar bestämmer över min helg. Om ni är riktigt bekanta med mig får ni även bestämma vilka "rutiner" jag ska köra på Big Ben. OM jag nu kör. Tack för hjälpen, kära ni!


Andra bloggar om: , , , , , , , , , , , , , , ,

3 kommentarer:

Fritte Fritzson sa...

Tack för förtroendet. Självklart ska du köra på BigBen. Du ska gå dit, ha kul, men framförallt köra din pungrutin, samt kanske även ragga-skämten. BB är pung-mark.

Lycka till på NB, BB och MACK!

/Fritte

Anonym sa...

Om BB är pung-mark borde din ordspråksrutin funka bra också. Ska bli kul att se dig både ikväll (jag och Elin är i Stockholm) och på MACK!

Anonym sa...

fick biljetter till den här showen Slapstick som går på Rival @ Mariatorget i födelsedagspresent nu i torsdags. men vet inget om föreställningen! är det nån som hört/vet nåt om den? är det bra? ska jag gå eller sälja biljetterna? du verkar vara lite insatt i media/kultur världen? :)

mvh Alex