torsdag 13 december 2007

Trött, så trött

Min bilverkstad goofade med min Pegga så jag fick en ersättningsbil. Tog den till Uppsala och Comedy Corner eftersom det var gratis.

Bra uppställning med Linn Edlund, Sven Brundin, Jörgen Sjöberg och Håkan Jäder. Håkan, Linn och jag var där i god tid och vi snackade lite om ditt och datt (Linn är helt ointresserad av skvaller (dementi från tidigare blogginlägg)).

Johan Ståhl har en trevlig liten klubb. Utmärkt lokal. Bra konfat.
Jag tyckte jag skötte mig riktigt hyggligt, men det blev aldrig något tryck under första akten. Jörgen och Linn var kul som vanligt. Kul att hon har börjat prata om sin mamma.
Jörgen har en skön timing.

Jag var trött och drog i pausen. Håkan kan jag utan och innan. Han är en av mina fem favoritkomiker. Hade gärna sett honom eftersom han ska sluta med stand-up(göra ett uppehåll??).Men jag orkade inte. Håkan sa: Åk! som att han ville det.

Höll på att somna i bilen och kom på den smarta idén att dela upp mina 13 mil hem med att stanna till på RAW. Kom in och det var grym stämning när Mårten häcklade några som sa sig jobba med TV. Otroligt bra tryck. Soran och Soneby hann jag se, som båda gjorde bra gigg innan Jason Rouse gick upp efter paus. Han är väldigt skicklig och har många skratt per minut. Men hans ”snuskchockmaterial” blir ganska jämntjockt.
Jag orkade inte stanna. Åkte när han var halvvägs för att hinna i säng till strax efter tolv. Kul kväll sammantaget!



Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , ,

Inga kommentarer: