måndag 26 januari 2009

Malmö Comedy Festival

Eftersom min blogg är välbesökt på måndagar, särskilt måndagen efter Malmö Comedy Festival, så ska jag redogöra för hur min Malmö Comedy Festival-söndag var.

07:20 Vaknar av min minsta dotter. Sveriges bästa nyhetsreporter My Häggbom har redan åkt till jobbet. Stiger upp.
07:45 Frukost med mina döttrar.
10:00 Dags för minstingen att sova förmiddag. Jag gör välling.
10:15 Eftersom min äldsta dotter har sagt "Man måste baka, annars får man inga besök" så tog jag henne på orden och bakar kanelbullar.
13:00 Sista bullplåten tas ur ugnen.
15:00 Goda vänner över på kaffe och nybakt.
17:30 Lagar mat åt döttrarna.
19:15 Lägger med stor framgång mina döttrar.
20:00 Ser Mia och Klara. Utmärkt bra. Kul att Valle och Ola var med. Nästan roligast när Mia och Klara var sig själva. Görel rolig ny karaktär.
21:07 Börjar jobba med ett programförslag som ska läggas fram i veckan och skjuter också som vanligt upp allt arbete som ska landa hos Herr Storm.
22:25 Slår på Dane Cook på Comedy Central. Ogillar honom redan efter entrén.
22:32 Byter kanal till SVT24 och Mästarnas mästare. Byter tillbaka till DC. Och sen tillbaks igen.
22:52 Kan inte hålla mig utan tar dagens fjärde kanelbulle.
23:07 Trött. Går och lägger mig.

Inga kommentarer: