fredag 17 april 2009

Mack på Moomsteatern

Mycket roligt på jubileumskvällen igår. Ett pärlband av lokala komiker och Robert Larsson. Det var en härlig kväll med bra respons generellt. Lena Frisk höll ihop kvällen föredömligt. Ett konferciersess som vanligt.

Jag avslutade första akten med ungefär samma material som jag körde på Dockan. Vissa av mina rutiner blir roligare när jag kör en halvtimme än en kvart det är tydligt, men jag är nöjd med insatsen. Jag var lite seg i starten, men hade desto starkare sista 2/3 av gigget.

Anna-Lena som var affischnamnet körde sin storytelling, humor med budskap och alltid kul att lyssna på. Vet inte hur länge hon körde, men det gick på ett kick. Klockan avslöjdade att hon säkert körde 45 minuter.

Moomsteaterns 208 platser, salongen med tegelväggar fick mig att inse att Gustavsbergsteatern är en bra lokal. Lite samma stuk faktiskt.

Mycket kul kväll! Tack MACK och grattis till dom 10 åren.

Inga kommentarer: