fredag 25 maj 2007

Ståupp på Restaurang Glashuset

Det är med stolthet och ett lätt darr på rösten som jag välkomnar en kombination av mina kompisar och favoriter till ståuppklubb på Restaurang Glashuset, Gustavsbergs Hamn. Hela Stockholm tar sin tillflykt till Värmdö på sommaren och det här är vad dom kan njuta av:



Inte illa va?
Tanken med klubben är att publiken ska vilja ha mer. Därför bara två bra, etablerade komiker per kväll. Det blir en och en halvtimmeskvällar. För att göra en knarkreferens: en extremt bra tripp, men jag står inte och DELAR ut knark.
Själv kör jag som konferencier.

PS (ett tråkigt sådant, men jag känner på mig att det behövs).
Ståuppare? Sugen på att gigga på klubben? Det är fullt. Jag är stenhård när det gäller klubbens koncept. Men du kanske har chansen en annan sommar. Om det går bra för klubben anno 2007 och om jag och krögaren har lust.

Inga kommentarer: