onsdag 9 januari 2008

GRAMMIS 08 ikväll

Grammis ikväll.
Go Gry.
0 pris till Kent, tack.

Ska bänka mig under 6-7 minuter. Vet när för jag har körschemat. Vill se Amanda Jenssen köra sin nya låt och sedan 1,30 humor som kanske jag har skrivit. Baluba gav mig uppdraget att "insert funny" under punkt 93 i körschemat - i söndagskväll. Jag blir så klart glad att dom tänker på mig i samma veva som dom tänker "insert funny".

Bidrog med en del ögongodisidéer. Jag ville inte ta på mitt ansvar att ringa komiker två dagar innan och säga "hey, jag har en idé här". Därför blev det fireworks.
Vissa av de idéerna var kanske lite väl visuella.

Producenten gav min idé 50/50 att komma med.

Kvällen ägnar jag naturligtvis annars åt att se Tottenhams ligacupsemi via nätet.


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Inga kommentarer: