torsdag 27 december 2007

God fortsättning

Då var julen avklarad. Snart lugn nyårsafton och sen kan man blicka fram emot ett spännande 2008. Det blir ett roligt år det också.

Några jul(fot)nötter bara:
1. Det är gött med Premier Leagues jul- och nyårsfotboll. Vansinnigt rent sportsligt, men kul att titta på.
2. August var väl okej, men väldigt långsamt. Men det gick väl helt enkelt inte snabbare på 1870-talet?
3. Jag tror fortfarande inte på att programmet "Stjärnorna på slottet" existerar. Jag har frågat folk på SVT Syd som säger att det gör det, men jag tror ändå det är något som vi alla har drömt gemensamt.
4. David Batra har blivit bloggberoende. Bloggar man på julafton är man bloggberoende. Vet inte om jag borde göra detta....okej jag länkar. Här är den.
5. Och tre matgrejor: Sillen är alltid kung på julbordet.
Skinka är bäst på macka. Med senap. Mmm.
Och sen Leilas smörkola. Den är faktiskt som hon sa "världens godaste"!

Inga kommentarer: