torsdag 20 december 2007

Årskrönika 2007, typ

Några har fått ett julkort av mig. Till er andra kan jag säga att 2007 har varit ett fantastiskt år.
Snabbresumé:
Några vinterveckor ägnades åt fotbollsprogrammet Boniek som varit mycket uppskattat av tittarna (alla avsnitt här), sen säsong 2 av succén Robins, första OB-busserfarenheten kom i och med Sommarkrysset, som sen följdes av TV3 20 år och nu ett nytt projekt för SVT. Däremellan en massa manusjobb för diverse tv-kanaler och produktionsbolag.

Ett mycket lyckat år, men när jag summerar så är det nog en sak som slår mig mer än andra. Inte för att jag samlar kändispoäng. Bara för att det är märkligt. Jag hade inte trott, för några år sen, att jag under 2007 skulle få träffa följande personer:
Björn Hellberg, Thorsten Flinck, Kikki Danielsson, Robert Aschberg, Hasse Aro, Janne Josefsson, Sven Melander. Eller att jag skulle få kindpussas med Lill-Babs och bjuda Eva Hamilton på en öl. Eller att jag skulle få träffa Peter Stormare.

Allt det här är faktiskt science fiction fortfarande. Och sen har jag dessutom förmånen att nästan dagligen jobba med dom bästa komikerna i Sverige. Det är ännu sjukare.

Hoppas på mer humor och mer sci-fi under 2008!

God Jul och Gott nytt år!


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , , , ,

Inga kommentarer: