söndag 8 november 2009

Uppochnervändaveckan väntar

Mycket roligt nästa vecka, men för få timmar. Ska hålla i ett produktionsmöte klockan 10.00 imorgon baserat på ett manus som ännu inte finns. Problemet är att jag inte vill att det ska existera heller. Jag är nöjd och glad och vill börja på Jarowskij nu. Så veckan börjar med en stor ångestpuck.
Sen blir det ordning på kvällen då jag återigen kör stand-up på ett av favvoställena El Mundo.

Tisdag blir det en del häckande i AVID:en och på kvällen är det smygpremiär för nya satirståuppklubben Lobbyn, det får ni inte missa! Jag som skulle skriva så mycket bra material till det giget...argh!!

Onsdag regisserar jag min sista inspelningsdag och sen ska man tydligen ha tre dagar för att landa på redaktionen innan man slutar och på torsdag börjar mitt Jarowskijjobb (you do the maths).
Onsdagkväll förväntar sig dessutom Ingvar Storm två program i sin mailbox.

Torsdag, fredag blir nog lugnt på nya jobbet även om jag måste ha förberett en del innan jag börjar.

Lördag värmer jag lite för Magnus Betnér innan han ger sin show en genomkörare innan turnépremiären.

Hela veckan ska jag dessutom både hämta och lämna på dagis. Må dom hålla sig friska dom små liven. Det är jobbigt nog som det är nu.

LBO kan gå åt två håll när det är mycket: sjukt aktiv eller så händer inget. I vilket fall beror det på ovanstående.

Och kom gärna på måndags-, tisdags- eller lördagsgigget!

Inga kommentarer: