onsdag 12 maj 2010

Dom tre P:na och lite så

Nä, inte pass, pesetas och piletter. Mina tre P sen jag är tillbaks på utvecklingen är PDF, Powerpoint och Promo. Så ser vardagen ut. Jag tar fram programbeskrivningar (PDF), sätter ihop en powerpoint till pitchtillfället och klipper ihop små promosar i AVID. Hyfsat intensivt skede nu, men kanske ändå att slutet på maj blir lite lugnare. Måste ha en sån period snart.

Igår kväll, en vanlig tisdag, var det lördag-när-det-är-som-bäst-stämning på Norra Brunn. Jag fick till både nya skämt, publiksnack och satte gammalt material med bravur. Nöjd. Det var kul.

Lustigt nog bloggade jag om Flight of the conchords senast. Det var helt utan koll att säsong 2 har premiär på SVT ikväll. Jag var säker på att säsong 2 redan gått i Sverige. Så är det nuförtiden när hälften av mitt tv-tittande görs på Playsajter.

Inga kommentarer: