måndag 24 maj 2010

Ont i magen, men bra ändå

När man jobbar med att utveckla program och någon ber en om en budget på en idé man har presenterat, då är det en bra sak. Det hände idag. Bra.

Veckan i övrigt har alldeles för få timmar. Jag hade tänkt prova lite nya tankar på Brunnen imorgon, men det blir nog bara en grej. Resten av fokus måste läggas på ett firmagigg jag har på torsdag. Vackert så om det inte var för att det är ytterligare tre pitchar på olika TV-kanaler som ska fixas fram till och med 3 juni, som visst är nästa vecka. Har lite lätt ont i magen av detta faktum.

Tröstar mig med alldeles för mycket glass, choklad och Mad Men-avsnitt (haha, jag är snart ikapp er!) omkring den här tiden på kvällen. Men när jag summerar måste jag ändå säga att jag har ett roligt jobb. Bättre att allt händer än inget.

Inga kommentarer: