söndag 18 maj 2008

Tillbaka

Väldigt bra helg i Skåne. 95% av det jag gjort tänker jag inte skriva om här. Övriga 5% bestod i att gå ut och dricka öl med syrran, ola norén i fredags och med Ronander, Robin och Ankan i lördags. Fritte (och Texas), Marcus och Nisse Lind svängde förbi också.

Robin på bushumör angående Ankans kommande förehavanden i TV. Jag skrattade mig till magont. Väldigt roligt.

Är tillbaks i Stockholm. Ska se hur illa det ser ut inför program 11 av Morgonsoffan.

PS. Sen är det nåt speciellt med Malmö. Småbarnsföräldern Simon Svensson spontanringde och frågade: ska vi ses om 10 minuter? Sånt händer aldrig här.


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , , , ,

2 kommentarer:

Ströbaek sa...

Och om någon skulle ringa i Stockholm skulle ringa och säga: "vi ses om 10 minuter" så skulle det bara vara för att vara artig... inte för att man ville ses.

Anonym sa...

Tänkte på morgonsoffan när jag såg det här Fast det här är bättre: http://www.theonion.com/content//node/78136?utm_source=embedded_video_2

Gör något sånt, inte folk som slår sig.