onsdag 21 januari 2009

Vem är jag mest lik?

Jag har blivit beskylld för att vara lik alla möjliga människor. Bildgooglade lite på mina look-a-likes. Tänkte att det kunde bli ett blogginlägg. Nå, vem tycker ni vinner?


Carlo Imperato kanske mest känd som Danny Amatullo i Fame


Snusmumriken kanske mest känd som en figur ur Tove Janssons böcker


Joaquin Phoenix mest känd


Viggo Cavling kanske mest känd som en Oxiebo som förirrat sig till huvudstaden. Men även tidningen Resumés chefredaktör.

4 kommentarer:

Burberry Fields Forever sa...

viggo cavling alla dagar t.o.m söndag med bakis.

Marcus Johansson sa...

Snusmumriken.
Tveklöst.

Jessika sa...

Det är helt onekligen Snusmumriken. Jag var tvungen att titta två gånger, för att försäkra mig om att det var han på bilden och inte du. :)

Anonym sa...

Viggo Cavling, ingen tvekan om saken. ;)