måndag 27 juli 2009

Väldigt bra stand-up igår

Ståuppen på Kulturhustaket igår var av toppklass. Alla var skitroliga! Fritte har några riktiga klassiker till rutiner och Nour var absolut roligast igår. Hon fick att skratta så att jag fick ont i dom där två knölarna man har i nacken.

Dag Sörås och Betnér var så klart bra också. Jag är glad att jag har druckit så pass många öl med Dag på en komedikryssning så att jag förstår vad han säger.

Messiah såg jag för första gången och han var väldigt kul med sin unika stil, även om han just igår hade lite svårt att få med sig hela publiken. Jag skrattade dock gott.

Sen tjänar alla klubbar på bra konferencierskap. Fredrik Andersson håller som alltid ihop det bra.

Efteråt agerade jag sprithare och det skulle jag inte gjort. Det känner jag idag. Men nu har jag lagt döttrarna och ska fräsa på mina sparade kantarelltorellinis med färsk salvia och citrondroppar. Det blir dagens fest det.

Inga kommentarer: