fredag 16 april 2010

Blandat

Skrev en tweet att det här var en skitdag. Det var det inte. Men jag fick inget gjort. Jobbar lite nu ikväll. Vi har en hel del att göra efter TV-mässan i Cannes och samtidigt är Petra Mede show inne på sina sista 20%. Det lugnar inte sig för mig arbetsmässigt i maj vilket jag hoppades litet på - utan snarare tvärt om.

Har en hel del som ska specialskrivas i stand-up-väg också. 10 nya minuter kulturpolitik ska skapas till på onsdag på Lobbyn och sen har jag fått ett riktigt härligt uppdrag att häckla reklambranschen med bara reklamare i publiken. Men det får ni inte säga något om för det är hemligt. För det förstnämnda tillfället har jag lite idéer. Dock inte för det andra. Men det kommer nog när deadline närmar sig.

Ikväll (vilket också förtjänade en tweet innan) är det premiär för Modern Family på TV4 klockan 21.30. Det är en helt ok sitcom som verkligen förtjänar ett par avsnitt. Jag har sett dom första fyra tror jag. Favoritkaraktären är nog den pappan som tror han är "down with the kids". Riktigt härligt pinsam. Kolla och säg vad ni tycker!

God fredag mina vänner!

1 kommentar:

standuplars sa...

Skulle verkligen vilja ha en rapport från Reklamaregiget! Har gjort tre gig för reklamfolk under min karriär och bombat, typ, alla tre gångerna... Vill inte skrämmas men min stand-up funkar uppenbarligen inte på reklamfolk.

Ha det gott och lycka till!
Lars