onsdag 21 april 2010

Uppdraget slutfört

Lobbyn idag skulle behandla kulturpolitik. Vardagslogisitiken resulterade att jag fick ta med mina döttrar till Kulturhuset. Lobbyns loge ligger inne i Serieteket vilket gör just den klubben till ett helt okej ställe för småbarn att följa med till.

Jag hade kokat ihop massa lösa grejor till en ganska svag manuslapp och var ganska ofokuserad. Men under omständigheterna tycker jag att det funkade helt ok. Det skrattades till och med här och där.

Eftersom barnen var med bytte jag till mig första platsen på line-up:en och gick sedan hem efter mitt set. Gissar att det var en kanonkväll. Det var en stark uppställning med Ami Hallberg, Zinat Pirzadeh, Erik Hultqvist, Erik Börén och Adde Malmberg med Lasse Nilsen som talman. Hoppas det gick bra för er alla!

Det verkar som om Lobbyn har fått sin publik. Det var utsålt igen. Kul!

Inga kommentarer: