tisdag 13 april 2010

Bra, lång dag

Imorse klockan 06.30 var jag ute och sprang. Blev oförskämt trött. Sen har jag haft lite möten och puts innan vi sedan åkte och repade nummer i Filmhusets studio 1.

Ikväll gick program 4 av Petra Mede show. Det innebär att vi kommer gå emot Roast på Berns samtliga våra program. Ikväll får vi storstryk i slaget om tittarna, men jag tror Roast på Berns förlorar i längden och Petra Mede show vinner i längden. Dock vill mitt komikerhjärta att det ska gå utmärkt för båda programmen, så kan ni inte bara skita i SVT och TV4 på måndagar?

Var hemma på El Mundo och körde en tia nytt som alltid och jag var lite otajt och tappade rösten efter hand men jag älskar El Mundo och El Mundo älskar mig. Det var helkul ikväll. Bra uppställning rent generellt med Fritte Fritzsons Expressen från dagen efter Palmemordet som höjdpunkten. Det var stort att se denna snart 25 år gamla tidning i en komikers hand.
Magnus Talib (Rikets sal-grundare) och/eller Valle filmade lite av gigget med sin stillbildskamera, så om jag gillar't kanske det blir en liten film här på bloggen. Vi får se.

Kom hem rätt så nyligen och hann bevittna dubbelavsnitt av Seinfeld. Imorgon spelar vi in dubbelavsnitt av Petra Mede show. It's gonna be a blast. Ciao.

Inga kommentarer: