söndag 6 juni 2010

Helgen

Helgen har verkligen varit tudelad. Igår gjorde vi massa praktiska och nyttiga saker och idag har vi mest legat på några polares trädäck och zippat Sauvignon Blanc.

Lördagskvällen innebar också Norra Brunn och Isak Jansson kom dit i tron att han var bokad (eftersom Master class-kvällen blev struken för hans del hade han blivit lovad en tid på lördagen). Alla komikerna enades snabbt om att vi skulle dela kvällen på fyra istället. Ett klokt beslut eftersom alla (=Isak, Dominik Henzel, Håkan Jäder) var skitkul, enligt mig. Jag körde ett set på runt 20 minuter i andra akten och hade väldigt roligt ihop med den lilla publik som var där.

Efter Brunnen stack jag förbi Skrattstock-efterfesten en sväng. Det som gladde mig mest var Jonatan Unges lovebombing av Petra Mede show. Ord från människor man gillar betyder så mycket mer än [infoga nålstick mot mtg-chefer här].

Tänkte också ägna det här inlägget åt att kommentera ett TV-program jag såg ikväll. Men jag orkar inte såga det just nu. Men jag skickar ett ex av "Bildproduktion for dummies" på posten till berörda personer.

Nåja, nu börjar en ny vecka där jag står på toppen av en kulle och bara väntar på att bli nerputtad. Jag ger det till onsdag. Typ. Sen kommer det att ske.

Inga kommentarer: