måndag 25 juni 2007

Big Ben igår

Jag var förbi Big Ben igår och är rejält missnöjd med mitt framförande. Fick med mig några skratt och applåder. Mest nöjd med att jag höll mig till planen och testade 80%-90% nytt. En av de nya rutinerna kan faktiskt bli något.

"Glad att jag körde så att det här inte händer på tisdag" fast det var Appelquist som sa det, så stämmer det utmärkt på hur jag känner.

Kul kväll på Big Ben där många var duktiga (om inte alla?!)! Druid dominerade, Goran var kul, Fredrik Andersson kul, Isak Janssons avslutning visade kärlek till ord och det gillar jag alltid, Petra Mede kan säga vad som helst och det blir kul numera.

Trevligast av allt var att jag inte gick (vilket jag verkligen tänkte när jag gick av scenen), eftersom Sara och Glasse kom förbi. Stannade otippat till midnatt istället. Tack för igår Svenne, Lasse, Soran, Christopher och alla ni andra som var kvar.

Andra bloggar om: , , , , , , , , , , , , , , , ,

Inga kommentarer: