fredag 15 juni 2007

Kategori: igenkänningshumor. Målgrupp: småbarnsföräldrar

Jag har kommit på ett nytt ord. Igår satt jag på toaletten medan jag hade folk hemma som väntade. Vi skulle gå ut utomhus. Min dotter sprang fram och tillbaka utanför toaletten och skrek "pappa, pappa, pappa". Jag, här kommer det nya ordet, stressbajsade.

Ställer mig upp för att börja torka mig. Dörren som jag glömt låsa smälls upp på vid gavel av min dotter som skriker "HÄR".

När som helst annars hade varit bättre timing.


Andra bloggar om: , , ,

3 kommentarer:

Anonym sa...

Varför står du upp och torkar dig? Är det inte enklare när man sitter ner?

Johan S sa...

Hmm, hur svarar man på det då?

Alt 1: jag blir så sne i ryggen av att sitta ner.
Alt 2: det är något jag har med mig hemifrån (ännu värre).

Äsch, inget svar blir bra.

Tittar du inte på pappret heller, Magnus?

Anonym sa...

Jag trodde jag var ensam om att stå och torka mig. Gud vad skönt att hitta en själsfrände.

Mr Standup