tisdag 2 september 2008

Dum Spiro Spero

På SVT och hämtar bilen efter gigget på KGB. Skriver pliktskyldigt några bloggrader som jag inte kommer att orka skriva senare.

Linn Edlund är vansinnigt rolig och därför är det så klart kul att vara på premiären av hennes klubb. Det var en väldigt bra uppställning för en gratisklubb där jag tyckte alla skötte sig. Nathalie Söderqvist och Christopher Linnell noterades båda för nya roliga rutiner och Aron och Betnér inledde kvällen så stabilt som man kan förvänta sig. Maggan Hammar avslutade och var väldigt, väldigt rolig. Och den där onde bibliotekarien von Strokirch var där och hennes klubb ser jag också fram emot när den börjar. Det kan bli lajbans.

Det var fullt på KGB och det en rolig lokal. Den tar lite folk, men ger bra respons med sin fint sittande och på balkongen hängande publik. Klubben var helt rätt i alla delar utom att jag inte fick mat innan. Det gjorde ont i magen medan jag giggade. Det gick helt okej för mig. Å andra sidan var strömmingen god.

Vi gled ner till Ego ett gäng för att titta. Showen var slut, men jag hann iallafall språka med Micke Lindgren från Grotescogänget. Det är jag glad för. Jag är alltid glad när jag får berömma nån därifrån för att dom är så bra.

Inga kommentarer: