tisdag 9 december 2008

Besvikelse

Det var den här sketchen som jag skrattade så mycket åt i kontrollrummet. Visst den är väl helt okej, men jag är besviken på hur den blev. Den är faktiskt dåligt klippt. Men det är inte konstigt när Patrik och Alain (som klipper) jobbade dygnet runt hela helgen.



Dorsin fick mig att skratta så mycket som jag inte gjort sedan Nalle Westman (Johan Glans) satt i studion första gången.

Men det var väl på LBO det skrev en gång att man ska lita på AVIDskratten och inte på kontrollrumsskratten?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nej, den här sketchen var inte bra alls trots geniet Dorsin. Hela programmet var mycket konstigt. Jag har inte tidigare hållit med om mångas kritik mot Morgonsoffan utan tyckt att det varit det bästa som visats på mycket länge, men gårdagens program var bara märkligt. Gala-ältandet med Zeke var tradigt och löjligt. Benskörhetsdansen på slutet var obegriplig. Jag läser att det blev lite oplanerade hinder när programmet gjordes, men inte ska väl serien avslutas på detta sätt? Ni kan mycket, mycket bättre!

Redaktör Slätt sa...

Majonäsgrejen garvade jag brutalt åt. Macka med majonäs, den var jag inte beredd på.