söndag 7 december 2008

Veckan som kommer

Nästa vecka händer det mycket:
- vi spelar in sista Morgonsoffan (på länge troligen, om vi nu nånsin kommer tillbaka)
- jag ska påbörja min än så länge hemliga grej
- vi ska på möten med finansiärer angående vår långfilm
- jag spelar in för TV på Raw Comedy på fredag

Jag försöker skriva det här blogginlägget för peppa mig själv. Men jag känner mig ganska tjurig just nu. Jag står inte alls där jag ville i december med mina pitchar, utvecklingsplaner och annat. Ibland har (för fan) till och med chefer bett mig om en simpel A4 som jag inte ens bemödat mig om att leverera. Det går inte i den här Morgonsoffan-verkligheten. Det känns inte bra.

Man måste alltid veta vad man gör härnäst när man jobbar med ett projekt. Det vet jag inte nu. Olikt mig och frustrerande när det bara beror på min egen prestation dessutom.

Nä, nu hoppas jag veckan blir bra så det här kan vända.

1 kommentar:

Ströbaek sa...

Vad du än gör så står jag strax bakom dig och önskar dig all lycka...