torsdag 18 december 2008

Bra avslutning på ett julavsnitt och på säsongen

6 kommentarer:

Anonym sa...

Haha! Så himla bra!!

Anonym sa...

Kul, men såg den faktiskt redan 7/12 med Robban Bengtsson på Big Ben i Stockholm. Vill minnas att Herr Sköld var där då.... Anar en copycat... Kanske.

Han körde den även på KGB två veckor tidigare. Men som sagt, roligt skämt.

Peace!

Johan S sa...

Ovanstående sketch kommer från Anna Granath som tycker det nästan faller över till humor när Maria Carey sjöng "Holy night" (finns ett utmärkt klipp på Youtube). Sen skriver hon en sketch till Petras kompis Andreas Lundstedt.

Orutinerade komiker känner sig ofta bestulna. Minns hur det lät kring Soran Ismail i början. Jag stöttade honom, eftersom jag visste att han hade rätt. Jag har varit med några år.

Det här är ingen stöld. Det är förmodligen Robban Bengtsson som skriver om sig själv i tredje person, vilket gör det hela ännu tråkigare.

Anonym sa...

Hahaha, fy fan vad bra! Det blev högljutt asgarv!

Johan S sa...

For the record:
det är inte Robban Bengtsson som skriver om sig själv i tredje person. Det vet jag nu.

Johan S sa...

For the record:
det är inte Robban Bengtsson som skriver om sig själv i tredje person. Det vet jag nu.