måndag 22 februari 2010

Ditt och datt

Sitter och kollar igenom så att manuskorten stämmer inför morgondagens inspelning. Det är så trist att jobba precis HELA tiden så nu blev det en uppdatering.

Såg studion idag och tänkte ta en bild med mobilen, men det är nog bäst att jag inte visar någonting gissar jag. Ni får gärna komma som publik under någon av våra inspelningar. Tror det är rätt fullt inför imorgon i och för sig, men hör av er för all del. Om Petras rygg håller blir Petra Mede Show asbra.

Jag ska tydligen bli kollega med Pontus Gårdinger och Erik Wahlberg (tidigare Silverback respektive Strix). Den förstnämnde blir exekutiv producent på Jarowskij och den andra utvecklingschef för underhållning. Jag lär inte ha så mycket med dom att göra på ett tag, men senare kanske.

Missade programmet, jag jobbade med förra året, Blåsningen igår. Jag orkar faktiskt inte kolla på det. Jag hade det på känn när jag underlät att kolla på studiobandningarna i höstas. Och TV-publiken sviker efter hand. Visst det är OS, men 409' tittare kan man inte vara nöjd med med tanke på vad det måste ha kostat att producera.

Det kommer vara mycket premiärer på TV efter OS. Återkommer med lite skvaller om det om några veckor. Nu ska jag tillbaks till koppargruvan.

Kram på er.

Inga kommentarer: