måndag 15 februari 2010

Hård dag avslutades avslappnat

Idag har vi tuggat igenom nästa veckas inspelnings intervjuer och det känns som att det kan bli ganska kul. Vi har en riktigt sjuk vecka framför oss om vi ska lyckas leverera det vi vill. Och det vill vi ju.

Körde direkt från Jarowskij till EL Mundo där jag kom lagom till showtime. Stod och lyssnade tills i andra akten när jag skulle gå på och då körde jag ganska avslappnat. Inledde med att hylla El Mundo och deras stammisar. Hade alla ståuppklubbar haft lika mycket stammisar som El Mundo så hade jag haft mycket mer jobb, påstod jag. Och sen passade jag på att prata om att jag snart går in i väggen också. Tror det hela fick publiken att känna sig lika avslappad som jag. Sen var det bara att lattja. Testade nytt om OS, Afghanistan, sufix och avslutade med 3 säkra rutiner. Jag var stark (för att citera Isak Jansson). Och sen tack till Johan Ranner för att han påminde mig om ett skämt jag glömde säga både på Tiny och ikväll. Tack.

Trevligt och kul hela vägen som vanligt på El Mundo. Gå dit.

Inga kommentarer: