onsdag 10 februari 2010

Roast på Berns säsong 2, första inspelningen. Och idag

Var och såg bägge inspelningarna av Roast på Berns igår. Båda var väldigt roliga. Glansroasten något starkare totalt sett, men i TV lär bägge var bra.

Jag vill inte nämna några enskilda komikers insatser, men eftersom jag twittrat om Jäders storhet, Nours underbara framträdande och Dorsins nya genre roastkupletten så framhåller jag dessa tre ännu en gång.

Johan Glans och Henrik Dorsin var ju naturligtvis oerhört bra i sina försvarstal. Det var en trevlig kväll helt enkelt.

Idag lade jag 70 minuter av min dag på att åka fram och tillbaka till Kanal 5 och pitcha lite idéer inför en stor delegation människor. Det gick bra.

Nu ska jag hämta på dagis. Ville bara försöka sparka liv i LBO. Litet. Filmar imorgon igen, så det blir inte så mycket sittande vid en dator. Och det är det som krävs om man ska blogga. Mobilblogging doesn't work.

Imorgon filmas det med Petra. Det kommer bli kul. Hon visade det på Berns igår också. Hon kan det där med humor.

Inga kommentarer: