fredag 12 februari 2010

Lobbyn startar snart - peppar redan

Ikväll ska ni se Solsidan 21.30 på TV4.

Och sen vill jag berätta om att Lobbyn har premiär strax. Den 3:e mars närmre bestämt. Spelplatsen är Klarabiografen på Kulturhuset.
Biljetter och info finns här.

Samma dautm har Kristoffer Appelquists högintressanta och garanterat roliga föreställning KRIG premiär. Det säger jag för att jag har dåligt samvete över att jag inte kan gå (och ännu mer dåligt samvete över att jag inte ens bemödar mig att besvara hans SMS. Men det gick helt enkelt för lång tid enligt gängse SMS-etik).

Åter till Lobbyn:
Jag är den komiker förutom klubbvärdarna som är med flest gånger i vår med mina fyra framträdanden. Jag tackar för förtroendet att skriva 40 minuter satir under våren. Ska inte göra varken klubbvärdar eller Lobbyns publik besvikna.

Boka in 3/3 Arbetsmarknadspolitik, 17/3 Försvarspolitik, 24/3 Integrations- och jämställdhetspolitik och 21/4 Kulturpolitik. Vid dessa tillfällen finns jag vid mikrofonen under kvällen. Och jag har siktet inställt på att bli rolighetsminister. Vem vill inte bli det?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för svaret på mitt sms! Du kan inte komma. Synd, det får bli en annan gång. Så är det ibland...

Och nu när vi ändå besvarar varandras sms här på LBO - På ditt sms svarar jag nej. Du kan inte låna mer av mig nu. Du måste lära dig att hålla i pengar. Och vad det gäller klamydiatestet kan jag bara beklaga.

Vi hörs! Mvh/Kristoffer

Johan S sa...

Kristoffer, det var ju innan jul jag bad om pengar. Det är alldeles för sent att besvara det SMS:et nu. Jag donerade benmärg istället. Men tack för ditt svar.

Kram,
Johan