onsdag 6 oktober 2010

Bra på Kalmar nation igår

Var på Standup Downstairs i Uppsala igår. Det var riktigt kul. Alla var bra. Ola Söderholm helt klart mogen för headline:a med att köra 40 minuter nu, Martin Lagos en gestalningsmästare och Jocke Thörn hade kul matvinkel på SD.

Smockfullt med folk. Dom satt på golvet till och med. Jag blev påad med "var beredda på att DÖ av skratt", men det tog jag med ro. Tuggade igång maskineriet och avslutade väldigt starkt. Mycket mer nöjd än efter mitt förra besök. Särskilt som jag gjort två gigg på sex veckor. Men nu tuggar hösten igång och julbordskomiken är efterfrågad i år. Åtminstone min.

Martin var gullig nog att filma igår, så jag tror det kommer ett klipp på det. Jag blir lite hånad för mina gamla videoklipp. Jag som har så mycket nytt material hela tiden borde ju inte ha det. Fast bättre att ha klipp från 2007 än skämt från 2007 som Martin sa.

Standup Downstairs-gänget är verkligen världens bästa klubbvärdar också. Hoppas att dessa arrangörer får riktigt stora studieskulder, så att klubben lever vidare - länge...

Inga kommentarer: