måndag 25 oktober 2010

Knas och kalas

Ja, jag har inte bloggat sen jag åkte hem från Sala. Blev fotad av fartkamerorna och ser inte särskilt mycket fram emot dom 2-3000 kronor i böter som kommer att komma.

Det har varit lite TV-premiärer sedan sist. Alex Schulmans Veckans Kanin hade premiär. Alex har vuxit in i programledarrollen. Trodde aldrig att jag skulle ge honom beröm i rutan. Han är en penna för mig. Men han var bra. Gillar program där man får lov att sitta och snacka. Tyckte programmet var ok. Även om jag har svårt att se att själva kanindelen kommer att funka.

TV4 hade också premiär för Så Mycket bättre i lördags. Det var Stjärnorna på slottet fast bra. När man såg programmet så förstår man att lerduveskytte bara är utfyllnad och det är sånt dom gör HELA TIDEN i Stjärnorna. Musiknumren var väl ok, men lite väl fega i sina tolkningar kanske. Men mycket bra program sammantaget.

Idag har SVT Humor premiär. Släpps under "sen eftermiddag". Eget inlägg om det kommer.

2 kommentarer:

Anders Sparring sa...

Det är inte alls säkert att det blir några böter. Har också fått den där blixten i ögonvrån (90 på 70 väg, midsommar, norra Uppland), men inget hände.

Johan S sa...

Åh, jag hoppas du har rätt!