måndag 15 november 2010

El Mundo ikväll

Så var jag tillbaka på El Mundo. Det var den 23 augusti senast. Tyckte jag kunde kosta på mig att köra lite gammalt, eftersom jag kört nytt och varit kass senaste två gångerna där. Någon ny passage här och där funkade bra, men annars safe.

Gick på scen först kl. 21.50 och när jag sen gick av en kvart senare fanns där mer att ge. Kände dock för att leverera idag och valde att kliva av i tid.

Jag är väldigt glad att jag skriver den här bloggen. Det är världens bästa dokumentation. Vad hette nu tjejen jag skrattade asmycket åt den där kvällen för två år sen? En enkel sökning i övre vänstra hörnet och så får jag namnet. Vilken kväll var det jag sa på scen att jag drömde om att Peter Jihde skulle svälja tungan? Det var visst ikväll det. Sånt är alltid skönt att kunna gå tillbaks och kolla.

Inga kommentarer: