söndag 9 mars 2008

Dagjobb på nattetid

Ikväll satte jag mig ner för att fila lite på nyhetssändningarna och programmanus till Morgonsoffans första avsnitt. Det slutade med fem timmar och fyrtiofem minuters fokuserat skrivande. Hade nog varit mer om jag inte hade sparrat mot min fru som är en ytterligt begåvad nyhetsjournalist på SVT.

Har lyssnat på teven hela kvällen. Hörde att Luuk gav oss en puff mitt under sändning i Melodifestivalen. Tack för det Kristian! Har även hört att våra trailers rullat en hel del. Nu är det amerikansk film med politisk touch låter det som. Kostade nog inte mycket licenspengar att köpa in.

Vad gäller Morgonsoffan tror jag att vi har något på gång, men folk har verkligen sjukt höga förväntningar. Hoppas vi kan infria lite av dom.

Imorgon kväll ska jag se 90's med Schyffert! Vad fort tiden gick från att jag inte kunde gå i början av december till nästa föreställning som var den 9 mars.

Inga kommentarer: