tisdag 15 april 2008

Bra inspelningsdag och good luck på BC

Fantastisk inspelning av Morgonsoffan idag. Vår regissör Alain vill att jag ska vara låg för då blir det bra. Det var jag vid avsnitt 3 och det var jag idag. Men jag var väldigt positiv efteråt. Tyvärr Alain. Tror sexan blir kul ändå. Och det blir en lång natt för dom som klipper för det finns mycket sketcher att välja mellan.

Fick schyrrebyrre nog en Big comedy-biljett av Batra, men jag kände att jag inte orkade riktigt. Gav bort den till vår webbredaktör Tommie. Hoppas gänget får en trevlig kväll på Cirkus och att det går bra för dom på scen.

Ska skriva fyra-fem Jan Hewelius-sketcher till imorgon förmiddag. Skjuter nog upp det till ikväll alternativt till i natt alternativt till i svinottan alternativt till lite för nära inpå produktionsmötet.


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , , , , , , ,

2 kommentarer:

Dennis Alexis Hellström sa...

Kikar förbi. Du ser ut som en av mina jobbarkompisar. :)

http://www.bimboboy.com/blogg

Anonym sa...

Jaha, visste inte att det var du som skrev Jan Hewelius sketcher. I och för sig kanske det är så att du skriver mer än hans. Måste bara säga att jag gillar dom skarpt! Speciellt sista där han var på en swingerklubb. Lika påläst som resten av gänget i "Morgonsoffan" och därför var sista delen kanonbra när han kommer ut. Grattis till ett väldigt bra program!