tisdag 8 april 2008

Kollade på stand-up

I Stockholmsståuppens tisdagsutbud valde jag att droppa förbi Ego där jag hoppades klämma in mig på en femma (alltså att själv köra fem minuter stand-up), vilket inte gick i det stjärnspäckade startfältet.

Jag var på gott humör och skrattade gott som publik, särskilt åt Yvonne Johnsson och Martin Soneby, Fredrik Andersson är inte dum han heller.

Orkade dock inte hela vägen (det gör jag aldrig numera) utan gick i pausen mellan andra och tredje akten. Förlåt Ola Söderholm. Jag vet att du är grym. Jag måste se dig en annan gång.

Imorgon glider jag in 9.30 tror jag. Nu internetbanken. Sen sov gott.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ingen fara. Men din ursäkt bör nog främst riktas till Druid som ägde scenen.

Bedstemors brudpolska är mycket rolig.

http://www.weirdscience.se/ skriver positivt om er om du inte sett det. Det är ju roligt eftersom deras skribenter är förhållandevis pålästa för att vara tv-kritiker.