torsdag 3 april 2008

Flopp var det ja

Gick upp som tvåa efter Jonas Ljung och Brynolf som precis hade trollat. Först nåt paintballtrick och sen det klassiska näsdukstricket flera gånger om med mindre kläder för varje gång. Det slutade med att Brynolf stod naken med en röd näsduk knuten runt penis. Efter det skulle jag köra stand-up. Var det tänkt.

Det gick ju inte, så det var bara att inleda med avslöja hur näsdukstricket går till. Jaja. Jag frågade publiken först, så det är inte mitt fel.

Tyckte det var ett kul sätt att inleda. Publiken tyckte väl det var ok, men sen kan man inte säga att jag hade dom direkt. Jag var dålig, men jag tycker ändå att trollkarlar kan trolla på trolleriklubbar, så kan man väl köra stand-up på ståuppklubbar. När Danne kör med korten är ok. Det är väldigt underhållande. Det här var också väldigt underhållande, men inget man vill gå upp efter.

Nåväl kul att träffa Palm det var länge sen. Gav honom lite vad jag tyckte om Dubbat och ska skriva ner resten i ett mail kom vi överens om. Gör det en annan dag.

Drog sen till Brunnen för att jag hade lovat kolla på Robin. Bra kväll med Robin och Måsse. Både Måsse och Robin navigerade sig snyggt runt fulla VVS-gubbar.

Inga kommentarer: