onsdag 9 juli 2008

Glashuset i Gurraberra igår

Ännu en kul kväll igår på Glashuset. En eloge till den kvinnliga delen av publiken som skrattade så dom trillade av sina stolar och spontant utstötte "Gud så roligt" lite då och då.

Marcus Palm, act out-kungen, inledde av taktiska skäl och gjorde det med bravur. Skittajt.
Fredrik Andersson askul som vanligt.
Petra Mede gjorde en fantastisk spontanare
och Hasse Brontén var strålande headliner.

Trist referat? Jaja, men jag håller med om allt som står i Hasses blogg. Varför ska jag skriva samma sak en gång till? Där finns dessutom en bild.

För övrigt var jag väldigt bra. Jag skriver mest nytt och igår rann det igenom två blivande klassiker (nåja).

En av dom sakerna som gjorde mig mest glad förutom publikreaktionerna som jag skrev om inledningsvis var Hasses kommentar igår "Jag hade så jävla roligt ikväll".

När både publik och komiker känner så: då kan det bara bli bra.

Inga kommentarer: