tisdag 11 augusti 2009

Möte och Ego ikväll

Stod på ett stormöte här i Magasin 5 imorse och lyssnade lite på status på alla produktioner i huset (mycket TV är det som görs just nu). Jag tänkte för mig själv för varje program som räknades upp: "vill jag inte jobba med, vill jag inte jobba med, vill jag absolut inte jobba, vill jag inte jobba med". Däremot är bra människor alltid intressant och här har jag träffat några av dom bästa.

En mycket fin arbetsplats på alla sätt. Produktionschefen kom ner till vår redaktion och hälsade var och en välkommen tillbaka från semestern. Kunde hon namnet på var och en? Jajamänsan! Jag vet knappt vad jag själv heter ibland. Stort A.

Ikväll ska jag konfa på Ego. Länge sen jag stod på en ståuppscen i den rollen. Men det ska bli kul. Kom dit och se lite roliga människor. Jag kommer att vara ganska rolig jag med.

Inga kommentarer: