tisdag 12 januari 2010

Blåsningen nu på söndag 20.00

Det börjar komma rätt mycket artiklar om Blåsningen. I den här artikeln presenteras ju faktiskt samtliga namn, mer eller mindre.
Så nu säger jag något som jag sett fram emot att säga.

Jag har regisserat följande blåsningar:
Christine Meltzser
Kajsa Berqvist
Andreas Lundstedt
Caroline af Ugglas
David Batra
Hanna Hedlund
Göran Hägglund
Olle Sarri
Glenn Hysén

Jag är nöjd med sex eller sju av dom nio. Som jag skrivit tidigare så blir man nöjd lättare, eftersom programmet av naturen är svårt. Några specialeffekter blir inte alls som man vill, några skådisinsatser blir bättre än vad man vågat hoppas på och sådär håller på. Ge och ta.

En annan grej är att jag gillar alla dom jag blåst. Det blir lättare att stå för det då.

I söndagens avsnitt har jag regisserat samtliga Blåsningar (Andreas, Kajsa och Christine). Alla premiäravsnittets Blåsningar är bra fast på helt olika sätt. Ingen av dom är särskilt elak så förvänta er inte det, men nog finns det garv alltid.

Berätta för mig vilken din favorit är!

Inga kommentarer: