onsdag 27 januari 2010

Invänta besked osv.

Nu vill jag säkra mina sista två medarbetare i Petra Mede Show. Jag vet att dom vill. Och jag vill. Det måste börja produceras nu.
Vi har ett så jävla bra gäng att jag nästan blir gråtfärdig när jag tänker på det. Kunde bara sista pusselbitarna falla på plats behöver jag nog näsdukar.

På utveckllingssidan har jag träffat en kanal idag och pratat på telefon med en annan. Känns helt ok. Jag har stort självförtroende inför våra pitchar. Jag har stor respekt för hur en tablå ser ut, men man vill inte ha ett nej av fel anledning. Det är argumenten på deras förväntade frågor som jag jobbar på nu.

Mitt i allt det här ska jag inte glömma Ingvar. Skriver till honom ikväll.

Och imorgon ska jag till Norra Brunn. Måste se om jag vågar dra lite nya skämt. Har en fullkomligt given observation, men när jag kollar med folk har ingen tänkt på det förrän jag säger det. Det känns lovande. Får se.

Inga kommentarer: