torsdag 28 januari 2010

Kvällen och kalendersynk

Norra Brunn ikväll:
Vågade mig på ett gäng nya skämt i första akten och det funkade finfint. Det här yrket handlar om övertygelse. Tror man på det man gör så funkar det. Funkar det inte så får man bara tror lite till. Detta givet att man har någonsomhelst grundförutsättning för att vara rolig vill säga. Mycket nöjd med min första akt.

Min andra akt gick okej, men innehöll för mycket gammalt material. Jag måste ut på klubbar och testa lite mer nytt. Håller en bra nivå på Brunnen nu, men jag måste bara bli ännu bättre.

Kom hem och kände att jag var tvungen att synka alla mötesinbjudningar jag fått, alla SMS gällande tider för nästa vecka och dom små minneslapparna som låg i fickan med nedskrivna tider. Fick jag ihop det? Jag borde köpa en lott för allt verkar funka. Sån otrolig tur. Nu gäller det bara att orka också. Men energi är Johan Skölds USP. Säger folk i branschen.

Imorgon är dock en hyfsat lugn fredag med Zodiak-lunchbowling. Jag siktar på 199 poäng.

Inga kommentarer: