måndag 8 oktober 2007

Debut på Comedy Planet

Då har man gjort debut på Comedy Planet. Rätt mysigt egentligen i källaren på La Cucaracha. Ingen komiker gjorde dåligt ifrån sig, alla hade en period som var bra; det var bara det att perioden inte vara hela setet för någon.

Jag avslutade kvällen vilket knappast är en ära på rookieklubbar i källare. Stod och lirade inför 40 lik. Dom var trötta och jag svängde tidigt av mot säkert material. Missnöjd när jag gick av scen. Det var lite tyst stundvis, men i bilen hem kom jag på en del lyckade nyskrivna bitar som jag antingen hade lagt till med flit till gammalt material eller som jag tog i stunden.

Jaja. Väl hemma slog jag på datorn och hade fått ett företagsgigg i mailboxen. Kanske ska hänga i ett liitet tag till med stand-up:en - då.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Inte ens 150 lik kan rubba din diamant-gnistrande begåvning,käre frände.
Kram....i röven

Anonym sa...

Berodde tröttheten på att kvällen redan hade varat 2,5 timme?