måndag 1 oktober 2007

Imorgon sista dagen innan man blir niotillfemmare

Shit! Insåg just att jag jobbar alla dagar fram till 31/5 nästa år. Fr.o.m onsdag. Inget skönt frilansliv där man kan ta tvåtimmarsluncher ibland. Tur att jag fixade mitt hus i helgen (och idag). När skulle det annars blivit av?

Imorgon ska jag skriva lite på en grej, klippa vidare på skrytrullen (vilket mest betyder att jag glor på en stapel i ett DVD-ripper program), Tobias Persson kommer förbi Glashuset (kontoret) och ska lära sig allt om bloggosfären. Tobbe som med lite tur kan slå på en dator har bestämt sig för att bejaka allt vad gäller dagens digitala medier. Han kommer direkt kvala in på min toppfemlista bland bloggare. Det är jag säker på.

Jag hoppas bli den första som länkar och ger honom lite trafik.

Ikväll hoppas jag att ni tittar på Boston Tea Party. Jag ska tyvärr se mitt kära Tottenham få spö som vanligt. Hoppas Soneby skiter i förnedrande SMS. Senast fick jag ett där det stod: "Tottenham är englands bajen. Tyvärr." Ouch!

Inga kommentarer: