torsdag 19 juni 2008

Semester från soffan = skönt

Nu har pressekreterare, agenter och andra begåvats med förfrågningar om medverkan i höstens upplaga (alltså säsong 2) av Morgonsoffan. Nu är jag trött på det här. Nu går jag på semester till den 4 augusti.

Semester från Morgonsoffan är bäst att säga för det finns ganska mycket annat att ta tag i. Ska skriva lite för ett annat SVT-program, fortsätta min sommartradition att snickra på nya programidéer, driva ståuppklubb, kanske inte låta Ola vara ensam om att planera långfilmsgrejen vi gör i slutet av augusti samt göra jobb som man gör mest gör pengarnas skull.

LBO kommer att leva under semestern. Don't worry. Jag kan dock inte lova ett så flitigt bloggande som nu under FRA-skandalen. Mentalt känner jag mig ungefär lika utmattad som jag ser ut på den här bilden:



En trevlig bild att önska trevlig sommar med, eller hur?

Daddy sends hugs!
Johan

PS. Jag nås på både SVT-mail och min vanliga mail.

Inga kommentarer: