torsdag 30 oktober 2008

"Bunkerinspelning" Morgonsoffan

Vi har faktiskt bandat sketcher till Morgonsoffan idag. Det har vi gjort för att vi ska kunna surfa på en våg hela vägen till program 12. Nä, kanske inte, men det är alltid skönt att ha mycket och välja mellan för oss som gör programmet. Därför har vi bunkrat.

Lysande insatser idag från Sissela Benn, Anna Blomberg, Anna Granath och fyndet Gloria Tapia. Lite av dagen kommer att återfinnas i program 6 och lite kommer att portioneras ut under resten av säsongen.

Två inspelningsdagar i rad pallar man inte många gånger på ett år. Inte av det här programmet. Man får ont i hjärtat. Och läkaren inom mig säger att det är ett dåligt tecken.

Fast imorgon kommer Anders Johansson från Anders & Måns och gästar oss. Sveriges trevligaste människa kanske kan förgylla min dag.



[Videon har ingenting med dagens inspelning att göra. Jag paste:ar den bara för att bevisa att Tommie Jönsson och hans sidekick Klas är helt sjuka. Om jag var chef för SVTi skulle jag starta "Play Tommie Jönsson" där han fick göra vad han ville.]


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

Inga kommentarer: