onsdag 10 mars 2010

10 mars

Inledde dagen med 10 minuter telefonsamtal som rörde utveckling av humorprogram. Sen hårddrillning av manus ihop med Anders Sparring, Janne Vierth, Valdemar Westesson och Petra Mede.
Parallellt mastrar vi ut våra första två program och ska snart ha "EJECT"-fest. Fram med partyhattarna! Imorgon ska jag sitta och klippa mitt häpnandsväckande Grand Hôtel-knäck inför program 3.

5 dagar kvar till premiär. Petra börjar synas lite i pressen nu. Vi sänder måndagar 22.00 och fredagar 21.00.

För övrigt:
Ikväll håller jag tummarna för att det går bra på Lobbyn. Jag gillade den avslappnade Aron Flam som var på El Mundo i måndags. Jag litar på att han gör sitt jobb på klubben ikväll. Hoppas SVT:s Agenda gör ett bra reportage om klubben/företeelsen. Det är vore välförtjänt.

Inga kommentarer: