torsdag 18 mars 2010

Härlig dag, dålig mailbox

Filmat på Grand Hôtel Saltsjöbaden tillsammans med intellektuella i förmiddags. Underbar, riktig TV! Sedan till Jarowskij för att få iväg program 3 till kanalen (bäst hittills). Avslutade dagen med att filma in en intervju med den internationella storstjärnan Mika på Globen. Lite som ett företagsgigg, man sitter pliktskyldigt och väntar i en vrå för att få göra sina minuter. Universal var verkligen underbara som skänkte den jobbige skåningen ett par extraminuter intervjutid åt Petra. Petra och jag har haft varsin rolig idé som vi aldrig kunnat skohorna in tidigare. Bägge dessa kom till som av en slump i den här intervjun.

Väldigt entusiastisk över dagens arbete tills jag kom hem och kollade min mailbox.
Under min vedbod ligger sex miljoner kronor i ovikta tusenlappar. Ta dom och lös ut mig när jag ser till att ett antal människor får cementblock om fötterna och sänks ner strax sydväst om Blasieholmen.

Inga kommentarer: