söndag 28 mars 2010

Material på lite olika håll

Varit lugnt med jobbet i helgen så jag tänkte gå upp i ottan imorgon för att inventera vad vi har för något som är roligt kvar i manus och VB-väg. Väntar sen in Valle till kontoret.

Det händer lite vid sidan av den verklighet som är Jarowskij också. Spelade in reklamradio hos Sara Haag i veckan som gick. Har också fått ett kul uppdrag, som är hemligt än så länge, men som man kan säga går ut på att jag som komiker ska göra slarvsylta av reklambranschen. Som att stjäla godis från småbarn, men ändå nervöst. Vill göra det bra.

För första gången på åtta år (sen jag startade min firma) har jag också drabbats av lite lätt skrivkramp. Jag funkar fortfarande i grupp och kan bidra med en hel del, men det som tidigare varit en superkraft hos mig, några fokuserade timmar själv på kammaren och det blir underverk (som Matt i Studio 60 fast utan kemikalierna) finns inte riktigt där. Tänkte att fem dagar "ledigt" i påsk ska råda bot på det. Klockan är inte ens tio vintertid, men här ser ni en som tänker slagga.

Inga kommentarer: