torsdag 11 mars 2010

11 mars

Har mest suttit i redigeringen idag och klippt inslag. Hämtade tjejerna på dagis och efter läggning fick jag hjälp av en kompis i grannskapaet att sitta barnvakt medan pappa åkte och skojade på Norra Brunn. Kom dit 10 minuter innan showtime. Det var konferencierskap som gällde idag och jag var inte riktigt där under första akten. Det nya materialet som satt som en smäck i söndags och måndags kändes mest puttrigt. Sen fick jag lite välbehövlig andningspaus och njöt av bra insatser och i andra akten gick det skitbra.

Fredrik Andersson och Dominik Hensel var båda bra och Hasse Brontén som avslutade har säkerligen blivit inklappad nyligen. Jag vet inte för jag var tvungen att åka hem och lösa av barnvakten. Säker på att han gjorde ett bra jobb, det kändes så när jag klev av scen i andra akten.

4 dagar kvar till premiär av Petra Mede Show.

Inga kommentarer: