tisdag 31 juli 2007

Det kom ett mail...

...från Berang som arrangerade Charlie Murphy-kvällen. Det var ett mail som var insiktsfullt och trevligt. Jag gav honom nedanstående svar. Det som startar i bloggosfären ska också avslutas i bloggosfären. Det ger också en viss nyans åt mitt tidigare inlägg som var väldigt kritiskt. Håll till godo.


-----------------------------------------------------
Hej Berang!
Ibland blir det hårda ord i bloggosfären...
Ja, jag hade en dålig upplevelse av showen, men publikens disciplin vid
starttid och efter pausen är dock ingenting som man kan lasta dig för. Det
betydde säkert 40 minuter på totaltiden.

Har sett att Charlie Murhpy-kvällen har fått hård kritik på olika
humoristers bloggar, men samtidigt kanske vi är mer "anala" och har en
bild av hur det ska vara. Tror, som du, att stora delar av publiken hade
väldigt kul.

Slutligen vill jag säga att jag kommer att gå på flera av din arrangemang:
det är fantastiskt att du tar hit artister från andra sidan Atlanten och
att du orkar vara arrangör. Även om jag inte gillade vad jag såg i fredags
så ska du ha fet cred för att du gör det!

Ha det så bra!
Johan
-----------------------------------------------------------------

Inga kommentarer: