onsdag 18 juli 2007

Förtydliganden

På denna länk står det att läsa vissa saker om min klubb i Gustavsberg. Jag är alltid tacksam när Mike på komikaze.se länkar hit, eftersom det alltid innebär en trafikökning för bloggen [infoga smiley här]

Jag vill bara poängtera två saker för dom som läser denna blogg av "ståuppanledningar":

1) Förutom stereohaveriet som var högst pinsamt är mickljudet utmärkt på klubben. Elmér berömde speciellt den feta anläggningen i pausen.

2) Ja, jag tog dit en rookie. Det var Petras fel, eftersom hon förra veckan visade att en övervägande kvinnlig publik vill se kvinnliga komiker. Kul att ta dit Linn därför. Men inte BARA därför. Nåt rätt gör man om Markus och Fritte tar med en till Arvika. Klubbens koncept är dock oförändrat. På tal om könsutjämning så hoppas jag på ytterligare en tjej den 14/8 (som har fått förfrågan), men annars kör jag allt som det var tänkt från början.

Så nu vet ni det.


Andra bloggar om: , , , , , , , , , ,

Inga kommentarer: